luni, 28 decembrie 2009

What's the difference between peanut butter and jam?

I can't peanut butter my dick up your ass, but I sure can jam it.

Asta a fost de departe cea mai buna gluma din How I Met Your Mother, pacat doar ca a trebuit s-o caut pe google ca sa aflu raspunsul :P. Apparently it was too offensive for ladies, pff :)) it's an awesome joke :D

Anyways... CUM sa pui beculete de Craciun sclipitoare, vesele si colorate pe geamurile serviciilor funerare. Am vazut anul acesta deja 3 magazine de servicii funerare cu beculete, dude!!! What's wrong with the world?! Oricine intra acolo in perioada asta, sigur NU simte spiritul Craciunului.

In alta ordine de idei, elicopterul pe care i l-am cumparat lui taicamiu de la targul de jucarii este... GENIAL?! E super fun si foarte tare :D.

A aparut noul patch de DOTA cu 2 eroi noi. Nu stiu ce sa fac, dar nu-mi prea vine sa mi-l instalez iar. E ca si cum abia as fi iesit de la reabilitare si ma apuc iar de baut... Hard choice nonetheless. Cred ca astept totusi sa vad daca trec de prima sesiune si abia apoi mai cantaresc pros & cons.

As dori sa ma las de fumat dar CUM? Am tot zis, gata, dupa Craciun, ma las. Dar vine Revelionul. Atunci ma las dupa Revelion. Dar vine sesiunea cu stresul ei cu tot. Dupa sesiune. Dar dupa sesiune cred ca ma duc prin Anglia la un pub crawl. Poate prin februarie desi cel mai probabil m-as apuca iar prin iunie inainte de cealalta sesiune. Uf. Macar sper sa pot sa le reduc dupa Revelion, treptat, treptat...

PS: I've had a really nice catch up with an old friend of mine xxx :))

Well, that's all for today. Creierul imi este imbibat in ganduri.

Totusi, sarbatori fercite everyone!

Niciun comentariu: