vineri, 4 decembrie 2009

Diverse

Politica

N-a iesit Antonescu, shit happens, dar eu nu votez cu Basescu in turul 2. :)

Filme

Pandorum - Era 5 dimineata cand l-am vazut si mi s-a parut cam boring dar nu puteam sa adorm deci probabil nu merita vazut.

Samson & Delilah - OMG. Nu stiu cum am rezistat sa ma uit la el. Nu se vorbea aproape deloc si nici actiunea nu era prea... captivanta. Pur si simplu ma uitam asteptand sa se intample CEVA la un moment dat. Dar s-a terminat filmul.

Harry Brown - Eh, de la no action am trecut la slow action. Basically, un mosulica britanic incearca sa-si razbune amicul omorat de o gasca de tineri. A fost decent filmul. Actorul ala a jucat si in alte filme okay, dar niciunul extraordinar, as far as I remember.

Bandslam - Pentru ca sezonul 4 din Skins intarzie sa apara, mi s-a facut dor de un film cu adolescenti. And that's what I got. Twas funny at moments, not so much though.

Extract - Un film regizat de cel care a facut si Office Space. Mi-a placut mai mult Office Space asta a fost cam previzibil si plictisitor.

My One And Only - Asta chiar mi-a placut dar vreau sa ajung mai repede la SYTYCD so just see it for yourselves :D.

TV Shows

Ma tot uit la So You Think You Can Dance si este absolut genial! Looky:



Wasn't that just purely genious? <3 Cu ocazia acestui show am realizat cat de mult mi-ar fi placut sa dansez si nu ma refer la balet. That wasn't for me. Mi-ar fi placut ceva contemporan... Oh well, maybe in my future life. Acum deja mi-e greu sa ma las de fumat si am un inceput de scolioza, so bye bye dancing. Poate o sa ma apuc asa, amatoriceste. Gonna think about it.

Music

Ador piesa St Etienne - Only Love Can Break Your Heart, melodie recomandata de Modelu <3. O ascult non stop. Din pacate nu va pot oferi un link de Youtube pentru ca imi merge netul foarte greu but I'm sure you'll manage, if you really want to listen to it.

Facultate

Da, si a fost si balul bobocilor. S-a tinut in Turabo si a fost super full. Sincer, mult prea full pentru a te putea distra. Ma bucur ca Miss a iesit o colega de-a mea <3 si ca si celalalt coleg de-al meu care a participat la Mister a luat ceva: Mister Popularitate, desi poate merita mai mult *thinking*. Suie au cantat bine, fun dar dupa ce au terminat a fost cam boring. Afterparty-ul s-a tinut la un coleg de-al meu care are apartamentul fffff tare :D.

Chineza

Tot trebuie sa imi pun a 3 a limba la windows chineza, sa pot sa scriu si eu... dar nici nu stiu cum si imi e si cam lene :).

Facebook

Alcohol & weed discussions bring people together. Not only on Facebook though :P

2 comentarii:

Vladimir spunea...

"Actorul ala a jucat si in alte filme okay, dar niciunul extraordinar, as far as I remember."

Actorul ala, pe numele lui Michael Caine a castigat 2 Oscaruri, nu unu, ci doua! :))

Don't mock the british! E un gen de erou national aici :))

PS. Sa mi-o prezinti si mie pe colega aia a ta :-"

devotchka spunea...

:))) I love the british, how could I mock them? :P

Doar ca nu prea tin minte actori... for some unknown reason. M-am uitat acum pe imdb si am vazut ca a jucat si in the dark knight, si in sleuth, si in prestige dar probabil doar nu l-am remarcat eu, dunno. *thinking*

PS: Well... only if you're a good boy :D. Did you upset Santa?