miercuri, 16 decembrie 2009

Dreaming & Painting

De dimineata am refuzat sa ma trezesc pentru ca aveam un vis atat de frumos; culmea e ca nu sunt singura care astazi nu s-a trezit pentru a-si continua visul, just that I remember mine >:).

Se facea ca eram in alta tara cu fratimiu si taicamiu. Fratimiu nu mai era un ordinary DJ ci un DJ subacvatic :). Ne duseseram in acea tara pentru a vedea un alt DJ subacvativ foarte cunoscut si foarte tare. El era negru si avea un frate mai mic de 20 de ani. Intre noi inchepuse sa se infiripe o relatie, care insa s-a sfarsit subit in momentul in care mi-a sunat telefonul. M-am culcat la loc si culmea, visul a continuat doar ca aparuse si maicasa care ne fixa cu privirea si cei 2 frati mai mici de 10-12 ani care fumau iarba. :)))

Dragut vis, nu? :)))

In alta ordine de idei, nici luni nici azi nu m-am trezit sa ma duc la facultate si nu s-au facut cursurile cu prezenta oligatorie :D lucky me.

In alta ordine de idei, m-am apucat de pictat, muhaha! Ceea ce initial a fost un mod de a ma relaxa, au aparut diverse posibilitati in privinta acestor desene. Avand in vedere ca un desen de genul, se face in 20 de minute:

1. As putea sa fac vreo 10 000 si sa intru in Guinness book of Records.
2. As putea sa fac un dictionar pentru caractere chinezesti.
3. As putea face un foc mare.

In orice caz, cei care au votat sa-mi sterg blogul sper ca vor realiza ce talent innascut sunt si ca in curand voi fi recunoscuta drept o adevarata artista.





Sper sa votati si in cele 2 poll-uri noi :)

PS: Acum am observat ca picturile mele n-au urechi. Pe de alta parte n-au nici ochi, nas sau gura deci suntem in regula :)))

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi place cea cu verde si albastru