marți, 22 decembrie 2009

Diverse

Am intrat in vacanta which feels nice, mi-am revazut 3 dintre prietenii intorsi din Anglia pentru sarbatori dar am uitat sa va spun cateva lucruri.

Acum vreo... 3 saptamani am fost la targul de jucarii which was awesome! Am gasit multe jucarii foarte tari dar dintre ele s-a afirmat urmatoarea:



Isn't that just wonderful?! Ma rog... Nu pentru oameni care pot avea animale reale ci pentru cei cu copii mici sau cu alergii mi se pare o idee foarte tare.

I-am cumparat lui taicamiu un gandac robotizat care reactioneaza ca un gandac, un elicopter care zboara si lui maicamea o papusa de portelan foarte frumoasa pentru Craciun.

For more infos check out Smart Toys (this was just one of the stores there).

Iar acum vreo... saptamana mi-au castrat catelul pentru ca altfel ar fi facut cancer :(. Dar acum e bine, thank God.

And news:

1. Am mai pictat un pic but it kinda bores me out. :P
2. Am fost la IMAX la Avatar, un film foarte tare, but gosh 3D is tiring. Plus the new mall is like HUGE.
3. Ma uit de vreo 3 zile intruna la How I Met Your Mother. Not that I like it THAT much but it's really cold outside.
4. Nu mi-am mai repetat la chineza. :(
5. Mircea Badea a dus la capat pariul :D



Lovely!

Niciun comentariu: