joi, 23 iulie 2009

Bollocks. Happy bollocks.

Gata, s-a terminat si cu admiterea. Nu pot sa cred. Si acum imi amintesc cum la 10 ani urmaream in tacere cum se agita fratimiu cu bacul, cu inscrierea la facultate, cu admiterea, iar acum, dupa 8 ani de zile, am terminat intr-un final si eu. Timpul chiar nu mai are rabdare.

Dupa bac, am stat relaxata o perioada, dupa care am trecut la petreceri, nu prea mi-a mai pasat de admitere cum stiam ca ma fac de rusine daca dau la fotografie, nefiind pregatita, prin urmare nu mai exista nicio facultate care sa-mi placa cu adevarat.

Totusi, m-am hotarat intr-o zi, pentru a avea scuza sa nu fac curat, sa verific ce facultati mai sunt. Zilele acelea eram cam nervoasa pe majoritatea prietenilor mei, maica-mea urla intruna, frati-miu la fel, toata lumea imi inducea o stare de tot cacatul. Desi initial ideea era sa dau doar la ASE, am realizat pe parcursul a celor 4 zile de cacat ca nu vreau sa mai invat matematica si ca nu-mi place materia de la ASE. Mi s-au parut destul de interesante sectiile de la Litere si Limbi straine asa ca mi-am zis "What the hell?!".

Cum in casa ma plictisisem sa stau, si cu prietenii nu vroiam sa ma intalnesc, m-am dus si m-am inscris singurica... si la ASE - REI si FABIZ, si la Litere - Studii europene si Literatura universala si comparata, si la Limbi straine - Chineza/Engleza, Polona/Engleza si Portugheza/Engleza.

Si tot singurica m-am dus si la examenele de la Studii europene si Chineza/Engleza. Si pot spune cu mana pe inima ca mi-a priit. La primul examen nu stiam pe absolut nimeni, m-am imprietenit repede pe acolo dar mi-era rusine sa admit faptul ca nu m-am pregatit deloc la gramatica - avand in vedere ca ma hotarasem de 2 zile ca dau examen si acolo :D. Totusi, nu mi s-a parut foarte greu examenul si eu zic ca am facut foarte bine la engleza, si jumatate la romana, cum ma si asteptam. La al doilea examen, cel de la Limbi straine eram deja foarte obosita, si era examenul care conta mai mult pentru mine, deoarece ma hotarasem deja ca vreau sa intru la chineza-engleza. A fost ok si asta desi am facut cateva greseli din cauza oboselii...

Dupa aceste 2 examene am avut iar o petrecere de recreatie, ziua lui fratimiu, iar miercuri am dat si ultimul examen: cel de la ASE. Dupa cele 2 examene de la Litere si Limbi straine a cate 4 ore fiecare si a cate minim 5 pagini scrise la fiecare din aceeasi zi, am zis ca examenul grila de la ASE de 2 ore si jumatate in care trebuie sa umpli bile cu pixul va fi mana cereasca.

De unde?! O ora si jumatate m-a batut soarele-n cap in asa hal incat abia puteam rezolva exercitiile simple de la engleza. La economie nu m-am pregatit decat o ora si jumatate marti la 23:30 seara dinainte de examen cu fratimiu in care mi-a explicat cateva lucruri. Am luat 48 de puncte, si cele mai multe puncte le-am pierdut evident la economie, si intr-un fel acum regret ca nu am facut nici macar o meditatie, sau macar sa ma pregatesc cu fratimiu mai mult.

Nu vreau la ASE. Si atunci de ce sa regret ca nu m-am pregatit pentru examen? Pai ca in cazul in care la chineza-engleza intru la plata, sa am una si la buget, preferabil ASE, de back-up: cine stie cum o sa ajung sa urasc chineza si o sa vreau sa fac altceva; imi sta in fire.

Apropo de asta. Imi pot ingheta primul an de la o facultate, nu? :) As aprecia daca as si primi niste raspunsuri, eventual de la posibili viitori colegi de facultate? *smug*

In orice caz, mai am de asteptat un pic: pana pe 25 sa aflu exact rezultatele de la ase si pana pe 27 pentru litere si limbi straine.

Pana atunci insa... drinking booze, watching skins, playing dota, smoking weed, watching weeds and wandering unknowingly in the city are my main activities.

Niciun comentariu: