luni, 27 iulie 2009

6D Cinema

Am fost azi la Liberty City la cinematografie 6D. Ruleaza 4 scurt metraje [?]:

Snow Ride - 4 min
Cosmic Race - 4 min
Pandavision - 10 min
The Haunted House - 14 min

Din cate am inteles Snow Ride si Haunted House sunt cele mai misto, dar eu am apucat sa vad doar Haunted House si Pandavision.

M-a uimit. La primul efectele au fost foarte misto si si-a atins scopul, acela de a ne speria. De la al doilea nu am iesit asa incantata, inca din nume iti dai seama ca nu e cine stie ce. Pandavision e mai mult de copii, funny si fara sens, totusi scena din apa arata FOARTE bine.

M-am ofticat rau cand am aflat ca tin asa putin, iar timpul acolo trece si mai repede insa dupa ce am iesit am realizat motivul pentru care sunt asa scurte: te dor ochii foarte tare si personal, m-a durut si capul. Un film 3D nu-ti solicita asa rau ochii, dar filmuletele astea sunt foarte concentrate ca actiuni tridimensionale. Se intampla multe lucruri si ti-e greu si sa focalizezi cateodata - mai ales cand se mai si misca scaunul cu tine, sau iti intra apa-n ochi :D.

Cu toate acestea, The Haunted House nu trebuie ratat. Este foarte bine realizat, are si o poveste nice iar efectele sunt superbe: de la scaune la efecte vizuale. Si sincer sper sa ajung curand si la Snow Ride.

Biletul costa 15 ron, pentru doritori.

2 comentarii:

Unknown spunea...

question: care sunt alea 6 dimensiuni? :))

devotchka spunea...

ah nu, e doar de advertising :D dar suna bine :P