duminică, 24 mai 2009

A boy looks at a girl, and the girl looks like a pony

Norman Cook - aka Fatboy Slim e tare. Doar ca in ultima perioada a cam stat pe bara la capitolul productie, concentrandu-se mai mult pe petreceri si mixat.

Mi-a cam spart gura cu noul lui proiect numit Brighton Port Authority, pentru ca ii fredonez intruna melodia. Toe Jam e prima melodie pe care am ascultat-o din acest proiect, pentru care a colaborat cu Dizzee Rascal.



A doua piesa este Seattle, o foarte relaxanta si draguta melodie, in care a colaborat cu Emmy the Great.



A treia piesa este He's Frank (slight return).



Iar ultimul, de care am aflat si eu azi este Should I Stay or Should I Blow?



Personal, mie imi plac Toe Jam si Blow cel mai mult, dar nici celelalte doua nu-s rele. Voi ce parere aveti?

PS: Ma doare fix in pula de cine ce zice de blogul meu. Pot sa zic si pula si pizda si sloboz si cacat pe acest blog si poate sa se ia si Papa Ioan Paul I de mine - din mormant - ca tot in pula ma doare. Apropo, v-am ingrosat cuvintele respective, asa, ca sa va fie mai usor cand dati search.

Niciun comentariu: