joi, 7 mai 2009

Cum scapam de BAC?

Asistand la discutia dintre 2 bune prietene de-ale mele despre cum este mai bine: sa ramai la o materie si sa nu intri in BAC din prima, sau sa intri in BAC dar sa pici in ultimul hal am ajuns \ in final la concluzia ca e mai bine sa nu intri in bac din prima. De ce? Pentru ca poti da usor vina pe 'profa' care avea ceva cu tine si n-a vrut sa te bage in bac, insa ai fi luat 10 cu felicitari daca il dadeai.
De asemenea, eu am teoria ca indiferent daca iau bac-ul sau nu, voi intra in coma alcoolica. De fericire sau de suparare, in functie de caz. Asa ca, de ce sa-l mai dau daca tot imi va provoca moartea? Mai bine traiesc impacata ca nu am dat bac-ul din motive de sanatate.
Dupa o teza dezastruoasa la romana, si un test jalnic la matematica, am inceput sa ma gandesc la nenumarate cai prin care as putea scapa de bac dupa cum urmeaza:
1. Sa raman insarcinata. Am facut deja gluma de 1 aprilie si in afara de bunica-mea, lumea nu a fost foarte incantata. Plus de asta imi fac rau mie, iar asta nu face parte din plan.
2. Sa mananc atat de mult junk-food incat sa nu mai fiu in stare de nimic pana la bac. De la stres, McDonalds dupa scoala, Springtime dupa meditatii, si asta aproape zilnic... S-ar scuza.
3. Sa ma prefac ca am fost violata, prin urmare viata mea ar fi distrusa si nu m-as mai putea concentra la nimic.
4. Sa calculez cat sa beau astfel incat sa intru in coma alcoolica, dar sa nu mor.
5. Sa ma prefac ca am fost furata, si dupa ce iau si rascumpararea mea, sa le spun parintilor ca ma aflu intr-un soc continuu si nu mai vreau sa ies din casa o perioada.
6. Sa intru in sala de examen si sa incep sa injur sistemul, dand apoi vina pe sindromul Tourette care s-a intamplat sa se declansese chiar atunci.
7. Sa ma duc la psihologul scolii si sa sustin sus si tare ca am fost agresata de parinti si ca acum am ajuns la capatul puterilor si nu sunt psihic in stare sa dau bac-ul. Nu e o idee prea buna in afara cazului in care ai parinti foarte prosti.
8. Turn Amish. Desi perspectiva de a lucra numai cu balegar nu ma incanta.
9. Sa ma arunc pe geam.
10. Sa devin emo.
M-am plictisit. Am devenit emo.

11 comentarii:

Oana spunea...

si eu am idei de genu :)) dar de bac sigur nu scapam

devotchka spunea...

Adevarat. Mate info sau filologie?

Oana spunea...

sunt pe profil contabil :> dar tot dau mate m2 la bac. tu ?

devotchka spunea...

Mate info curat :). We re doomed.

Oana spunea...

oh , m1 ! Hai sa-ti zic un secret : nici macar nu m-am apucat cum trebuie de invatat .. mor incet , dar sigur :))

devotchka spunea...

hai sa-ti zic si eu un secret: nici eu. si e primul an in care a aparut declaratia aia cum ca nu avem voie sa intram in liceu cu nimic altceva in afara de pix si buletin :)

Oana spunea...

am cam pus-o. deja-i 9 mai dar pur si simplu nu am chef sa invat, n-am cheeeeeeef !numai la comentariile alea la romana nu-mi sta mie capu.. Am mai zis-o de 89574389 de ori, dar de luni poate ma apuc si eu..

CouchCasting spunea...

pfffffff :))))

Anonim spunea...

vedeti ca e caterinca rau la bac. nu aveti de ce sa va faceti griji. sa va spun cum am luat eu bacu sa va incurajez putin: la romana am copiat din spate toata partea 1; la partea 2 am bagat de la mine si de 3 nici macar nu m am atins ca imi facusem calculele ca iau peste 5 si am predat lucrarea. La mate a cazut subiect usor. La biologie am copiat primele 2 subiecte, inainte de examen aflasem varianta si le am scris la baie pe abdomen. La sport nu mai zic. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa invatati :)

devotchka spunea...

Uhm da, poate anul trecut... :) Oricum mie mi-e frica sa copiez la un examen asa mare, si chiar tu ai zis ca la mate a picat subiect usor :p.

Dar cine esti? Ti-e frica ca va afla lumea ca ai copiat la bac? :D

Anonim spunea...

ehh, o data e bacu in viata ta. il dai si scapi. ;)