joi, 23 aprilie 2009

Random thoughts

I dont consider myself smart, I dont see myself as a beautiful person, I dont consider myself really good at anything in particular but believe me... Sometimes I feel like Im the best. When I see how important fashion is for some, when I realize how stupid are the fights within relationships, when I see that some cant understand obvious jokes, when I realize how narrow minded are some people... I feel accomplished, I feel as if I dont live in the same world as the rest of the people. Its like Im on LSD and i watch every move from somewhere above - no reference to religion in any way.

However, I dont trust myself. I dont believe I'll be able to live on my own as most of the people mentioned above do. That's when I wonder...

What's my problem?

Song: Jamiroquai - Virtual Insanities

2 comentarii:

Vladimir spunea...

Accomplished zici tu...oare nu e si un sentiment de superioritate acolo ? :) Ca implinita mi-e greu sa cred ca esti atunci cand observi treburile alea. Si oricum, realizand asta ar trebui sa vina si increderea in sine, nu ? Daca ei au putut, cum sa nu poti tu ?
Just a thought...
Te pup coleguta :)

devotchka spunea...

Ba da, e si un sentiment de superioritate; de aceea am inceput postul cu faptul ca eu nu ma consider speciala in vreun fel pana ma compar cu anumite persoane, sau pana compar actiunile mele cu ale altora. In anumite cazuri ma simt bine ca sunt eu si nu altcineva. Desigur, mai exista si cazuri cand as prefera sa fiu mai ambitioasa, ca si cutarica, sau mai talkative, sau mai stiu eu cum. Exista pe undeva si sentimentul de inferioritate, care as putea spune ca e mai pregnant la mine, avand in vedere lipsa de incredere in mine.

Singura diferenta intre cele 2, si legatura cu postul meu, e ca in perioada aceea, chiar mi se parea ca in toate situatiile din jurul eu, eu eram singura care gandea cat de cat obiectiv si logic. :)

Mersi de thought! Si ca mai citesti din cand in cand ce aberez eu pe aici :).

Pup.