vineri, 18 aprilie 2008

Iata ca o doamna din Giurgiu a pregatit si-o melodie...

Desi am fost declarata an utoob freak, curios este ca pana acum pe blog am pus doar un filmulet. Pentru a remedia situatia, voi recupera astazi.

"Tram in Romania si asta de ocupa tot timpul" zice Mircea Badea, si multa dreptate mai are. In continuare voi pune cateva filmulete cu diverse curiozitati din Romania. Fun alert!

Voi incepe cu un filmulet pentru a putea intelege ce este cu titlul. Cum nu l-am gasit pe utoob - curios - am folosit 220.ro.




Urmatoarele filmulete sunt arhicunoscute printre cei care stau mult pe net dar as vrea sa fiu sigura ca toata lumea le stie:











Cateva mai putin cunoscute, dar de efect maxim:










Apoi, va prezint o stire senzationala - Pula se integreaza in curul cantaretilor spartani -



Taranii romani din filmul Borat:





Si pentru a continua cu amuzamentul va prezint 2 parti din emisiunea lui Mircea Badea, Din gura presei, dupa parerea mea, foarte foarte amuzante!






... Formidabil!

2 comentarii:

Murmur spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=MC5rt3ZcFuo ai uitat de penala asta... la eurovision cu ea!

devotchka spunea...

doamneeee, eu nu o stiam, vai. este cea mai penala. dar cu ocazia asta mi-am mai amintit de una :))