marți, 11 august 2009

Mare 2009

M-am dus pulii de suflet pentru 4 zile si 3 nopti. Adica la mare, in Romania, in Costinesti. Proasta decizie.


SPOILER
Stiu ca o sa-mi sara multa lume in cap pentru acest post, dar sa
stiti ca e opinia mea sincera si daca nu va convine... nu mai cititi.

Prima zi a fost ok pentru ca ne-am dus sa facem plaja in Neptun unde era destul de liber, data fiind si ora la care ne-am dus. Dar de seara mi s-a futut tot. Am acceptat sa mergem in MEGA DISCOTECA TINERETULUI gandindu-ma ca nu poate sa fie chiar asa rau dar uitand cat sunt de pretentioasa la muzica si in ce tara traim. Nu pot descrie cat de cacat a putut fi. Era plin de cocalari prosti cu care mi-am testat moaca de "Ce pula mea vrei de la mine?!", ala de la Hi-Q urla pe scena ca ultimul manelist iar muzica nici nu am cum s-o descriu la cat de proasta era. Au pus niste Prodigy si Daft Punk [SOC] dar m-am lamurit repede ce era cu ele: erau remixate intr-un mod atat de cocalaresc incat mi-era rusine. Poluare fonica. Poluare vizuala. MEGA POLUARE ar trebui sa se numeasca acel loc.

Ma rugam sa vina Grasu XXL mai repede pe scena, daca e posibil. Mi-a trebuit mult whiskey ca sa rezist pentru ca Grasu a cantat abia pe la 4 si ceva. Mi-a placut modul in care a intrat "Buna seara domnisoarelor, domnilor si curvelor", moment in care toata lumea a urlat de bucurie. Wow, fa, te-a facut curva, hai sa-l adoram. Desteptele pulii. N-am nimic cu Grasu: isi permite, face. Am ceva cu fanii lui si a lui Puya pentru ca se cred cool ca fumeaza la fel de multa iarba ca ei si zic "Ia uite ma, nici Puya n-are bani.", dar nu realizeaza ca ei nu fac nimic cu viata pe cand Grasu are deja 3 videoclipuri [sau cate o avea], iar de Puya nu mai zic.

A doua zi am cautat vreo ora juma loc pe plaja pentru ca era PLIN. Tot de cocalari evident. M-am pus pe prosop cu castile in urechi imaginandu-mi ca-s in alt loc. Mi-am selectat eu Fatboy Slim - The Journey, lasandu-l apoi pe shuffle si mobilul m-a lovit rau de tot, parca zicandu-mi "Na ma, ai vrut tu la mare in Romania, ia d-aici!" cu melodiile urmatoare:
- Modeselektor - Dancing Box
- Jahcoozi - Fish
- Metallica - St. Anger
- Cardigans - My Favourite Game
- Massive Attack - Karmacoma
- Soulwax - Teachers
- The Subways - Rock'n'Roll Queen
- Chemical Brothers - If you kling to me, I'll klong to you
- Soulwax - E-Talking
Eram mandra de Iphone-ul meu si am realizat ca e mobilul perfect. Apoi am hotarat sa ma duc in apa, mi-am dat jos o casca si am auzit 'UU lake lake, do it like a truck' moment in care mi-a cazut cerul in cap.

Seara am cazut de acord sa incercam in Gossip, 'Slava Domnului' mi-am zis. De unde?! A fost poate putin mai putin cocalaresc, dar tot cocalareala mare. Mixau aia de la Fly Project. La ce sa te astepti? M-a luat durerea de cap foarte rau asa ca ne-am culcat devreme.

A treia zi ne-am dus mai devreme pe plaja dar fiind sambata tot ne-am gasit un loc foarte greu; ne-am asezat aproape de mal pana la urma. Era plin de pietre si scoici la intrarea in apa si cand se terminau, apa era foarte adanca. Prin urmare, erau multi salvamari pe langa noi si cum eram arsa si nu mai vroiam sa stau la bronzat, am admirat salvamarii. Nu, nu neaparat la corp sau la cum aratau ci ca meserie. Mi se pare foarte demn ce fac si-mi par foarte interesanti.

Ne-am decis ca pentru ultima noapte sa ne luam masa in Gossip, macar sa am si eu unde sa stau sa ma joc pe mobil. Zis si facut. Doar ca ne-au rezervat o masa care era afara. Prin urmare am murit de frig si am fost nevoita sa merg si inauntru. Inauntru unde mixa Dj Rhino, unde erau majoritatea beti morti, toate pitzipoancele pe tocuri si, din nou, foarte multi cocalari. Printre ei am vazut si cel mai cocalar dintre cocalari: conversi cu cap de mort pe ei, pantaloni albi 3/4 mulati, camasa cu maneci lungi cu model de leopard si par lung prins in coada *vomit*.

Imaginati-va un club plin de cocalari odiosi cu maieuri mulate si pitzipoance imbracate sumar, toti pusi pe agatat, care dansau pe house-ul romanesc de proasta calitate care se auzea si in mijlocul lor... EU. Eu, fara tocuri. Eu, in blugi. Eu, cu un pulover verde fara nicio forma pe mine. Eu, 1.60 si 36 de kile. Eu, sictirita maxim. Imagine de film.

Au pus la un moment dat Michael Jackson - Beat It [spoiler macabru: in momentele alea ma bucuram ca a murit MJ ca sa aud si eu niste muzica buna...] si imediat dupa, Cypress Hill - Insane in the Brain. Deja lumea incepuse sa se moleseasca asa ca a revenit la o Inna, la ceva mai ok *face palm*. Dupa inca o perioada a pus unu Robbie Williams si Coldplay si iar se molesisera toti, nu mai aveau nicio reactie. A mers super bine un Pump It Up imediat dupa ca sa sara tot clubu' in aer si eu sa adorm in picioare. Mi se parea incredibil.

Ca sa nu mai mentionez toti cocalarii din mertane si slc-uri care ne claxonau si se tineau dupa noi... Super enervant. Si mai ales o cocalara anume care ne-a intrebat din masina "Singurele fetele? N-ati gasit si voi un baiat ceva sa va distrati?". Nu, proasto, pentru ca-s toti cocalari ca tine.

Atata prostie si cocalarime la un loc n-am mai vazut niciodata. Era incredibil de greu sa recunosti un om ok in multimea aia. Se pierdeau. Doar 2 tipi ok am cunoscut care ascultau Coldplay, Oasis, Muse, etc si care erau beti morti, probabil ca sa reziste; culmea astia ne-au si dus acasa in prima seara. Deh... oameni ok. Cert e ca are dreptate fratimiu... Oamenii de pe litoral sunt intr-un time bubble. Au ramas in urma cu totii. Traiesc in trecut. Mi-era dor de cocalarii de bucuresti <3.

This makes so much more sense now:



Daca petreceam mai mult timp pe acolo cred ca imi pierdeam orice fel de simt. Nu credeam c-o sa zic asta vreodata dar abia astept sa plec cu AI MEI in Turcia. Si trebuie sa ma gandesc foarte bine unde plec sau ce fac de ziua mea... ca sa nu mai dau rateu.

Plusuri pentru aceasta excursie:
- drumul cu trenul - necesita post separat
- hamsii
- inghetata
- bronz
- nisip si iarba
- alcool
- mare
- ca ne-am folosit nume false in cluburi si nu se prindeau cand ne strigam una pe alta pe numele adevarate ^^

Dar nu numai eu m-am dus pulii de suflet. Dupa-amiaza, cand o ardeam prin camera, nu aveam ce face decat sa ne uitam la TV. Eu am renuntat la televizor de ceva timp prin urmare am fost socata sa vad ca lumea se duce dracu: cutremure, crime, explozii, tornade in marea neagra, ploi torentiale, formarea unui nou lac sarat, smantana alterata [wtf?] si multe altele. Mi-e somn si m-am plictisit sa scriu, dar promit sa comentez stirile in postul urmator.

7 comentarii:

Vladimir spunea...

Asa bun, incercarea numaru' doi (prima data mi-a dat eroare dupa ce am scris juma de pagina, suuuper).

Scriu ca poate mai au si altii curiozitatii d-astea ca mine.

Deci postu e lung si subiectiv. Adica zici ca erau cocalari, pai astia is peste tot, chiar si in Bucuresti, doar ca aici au mai multi bani. Iar atmosfera in cluburi e cam aceeasi, singura diferenta fiind muzica. Ma rog, asta nu e important...

Ceea ce mi-a captivat atentia a fost o expresie foarte bine aleasa, des folosita in randu lumii bune a capitalei: "M-am dus pulii de suflet". Dupa ce am cantarit-o bine si am intors-o pe toate partile am ajuns la o singura concluzie, ori e scrisa prost ori sunt eu de-a dreptu demodat, insa oricum ar fi e penala. (si nu, inca n-am inteles-o, poate o sa organizez un brainstorming pe tema asta)

La final tin sa te felicit pentru standardele ridicate (in timpul perioadei la mare) si vocabularul extrem de bogat (in timpul perioadei in care ai scris articolul).

Numa' bine j***isto !

devotchka spunea...

Normal ca postul este lung si subiectiv. Vorbesc mult si e scris de mine :)).

Ce m-a deranjat pe mine in aceasta excursie pe litoral nu era ca erau niste cocalari, dar numarul de cocalari pe metru patrat depasea orice limita si precum am mai spus, oamenii ok se pierdeau printre numarul infernal de mare de cocalari.

Da, atmosfera o fi aceeasi, dar muzica... lasa de dorit.
Eu nu am prins "keep on changing" la 6 dimineata pe plaja ca tine :).

Imi place ironia ta :)) dar am mai spus-o si o s-o mai spun. Eu vorbesc cum vreau. Daca aceasta calatorie mi-a lasat un gust amar si am simtit sa folosesc acel vocabular, este alegerea mea.

Cat despre standarde ridicate... Da, poate am cerut prea mult dar asa sunt eu. Nu ma multumesc cu ceva prost sau putin. Am facut o alegere gresita; trebuia sa anticipez care va fi situatia, dar am decis sa imi expun opiniile ca sa nu mai faca altcineva greseala mea.

Carina spunea...

In primul rand, subscriu la ce a zis pitzi. expresia "m-am dus pulii de suflet" chiar e captivanta la cat de prost e scrisa, adica nu prea poate fi inteleasa.

In al doilea rand , stiai de dinainte sa plecam la mare cu cine mergi si unde o sa ajungi. E total inutil sa comentezi o experienta prin care tu ai vrut sa treci, nimeni altcineva.

Pe mine deja ma amuza tot ce scrii tu aici, dar mai bine gandeste-te si tu un pic inainte, adica nu iti zice nimeni sa nu iti exprimi parerea, dar nu in halul asta.

:)

devotchka spunea...

nu, nu e total inutil sa comentezi o experienta, indiferent daca tu ai vrut sa treci prin ea sau nu. e o experienta. comentata. un meci pierdut poate fi comentat si nu e inutil deloc ;).

nu am zis absolut nimic de compania de la mare si banuiam ca locatia & co. nu vor fi pe gustul meu... dar nici chiar asa. asta m-a frapat.

si chiar e nevoie sa imi contorizati orice cuvant obscen pe care-l zic?! nu va convine, nu mai
cititi, de cate ori sa va zic asta?

Vladimir spunea...

Ia mai duceti-va in pulii de suflet toti cu comentariile voastre !!

"E total inutil sa comentezi o experienta prin care tu ai vrut sa treci, nimeni altcineva."

Nici tu nu crezi ce ai scris aici...

"Adica nu iti zice nimeni sa nu iti exprimi parerea, dar nu in halul asta."

Adevarat, nu conteaza numai ce faci ci si cum il faci...

Si nu, nu e nevoie sa iti numaram cuvintele obscene ci putem sa te atentionam cand deja e prea mult.

Numa' bine j***isto !

In rest, hai cu "cearta" ca creste ratingu !

Unknown spunea...

http://bit.ly/W07yg

devotchka spunea...

@quarkshooter: =))) nice one.

@pitzi: imi place cum pui problema. totusi nu-mi dau seama pentru cine e ironia din prima propozitie *confused*