joi, 13 august 2009

Discutii.

Dupa 4 zile de cand m-am intors.

Maicamea: La ce hotel ai stat cand ai fost ma la mare ca s-a mirat X ca nu stiu?
Eu: Principal. Pe strada Principala.
M: Si de ce nu mi-ai spus?
E: Pentru ca nu m-ai intrebat.
M: Pai nu e normal cand spui ca pleci la mare sa imi spui si hotelul?
E: Nu neaparat. Oricum daca te interesa puteai sa ma intrebi.
M: Trebuia sa-mi spui.
E: Trebuia sa ma intrebi.

JESUS FUCK.

Fratimiu: Maicata e criminala. I-am spus ca vreau sa mananc ananas si m-a intrebat "Da' merele nu-ti mai plac?". Apoi, dupa cateva zile a ajuns la concluzia ca ananasul e un fel de pepene. Dar s-a razgandit repede, analizandu-l mai bine si a ajuns la concluzia ca e ca un cactus.
Gasca: N-a zis si ca e un strugure mare si belit?
Fratimiu: Iar ultima descoperire e ca ananasul e ca o nuca de cocos. De ce nu poate ananasul sa fie DOAR ananas?

Niciun comentariu: