duminică, 8 noiembrie 2009

Gorillaz FTL



Mi-am mai adaugat o formatie la lista concertelor la care am fost, mai exact una dintre formatiile mele preferate: Gorillaz.

Doar ca nu a fost ce ma asteptam. A fost Gorillaz Soundsystem adica vreo 2 dj din trupa si vreo 2 tobosari. Proiectiile nu s-au ridicat nici ele la asteptarile mele.

Dar sa incepem cu inceputul. Am ajuns pe la 23:30 la Sala Polivalenta unde nu era coada deloc la bilete in schimb era o coada imensa la invitatii. Cum eram trecuta pe lista, am stat la acea coada imensa vreo jumatate de ora. Concertul Gorillaz a inceput pe la 12 fara 15, eu am intrat abia pe la 12. Am prins vreo 2-3 piese cunoscute: Last Living Souls, Clint Eastwood si inca una dar apoi oamenii au trecut la a mixaaaaa nimic altceva decat Madonna, Eric Prydz si Black Eyed Peas. CUM? DECI CUUUM?! M-am dus asteptandu-ma sa aud niste muzica underground si dau de Call On Me a lui Eric Prydz. Dezamagitor. Iar proiectiile au fost parti din videoclipuri si niste negri pusi pe repeat. Dezamagitor.

Apoi a intrat si Underworld care canta okey dar scena arata oribil. Se vedeau 4 monitoare gigantice si tot felul de alte instrumente si langa toate acestea era un tip cu o geaca argintie plina de sclipici care mai avea si miscari disco totul pe fundal de techno. Spre final a fost mai okey, atat proiectiile cat si muzica dar nu m-a dat pe spate.

Pe Dubfire nu l-am mai ascultat, m-am dus sa beau :)).

In alta ordine de idei, am ajuns sa ador chinezaaa! Nu stiu cum sau de ce dar imi place mult <3. Poate si pentru ca am luat singurul 10 din grupa?! No idea, dar imi place mult si asta conteaza. De engleza insa nu-s prea incantata... Fac fonetica si la literatura IAR Shakespear. M-am plictisit de el si prefer sa desenez niste semne la chineza decat sa citesc iar Hamlet si Macbeth. Ma rog...

Ma pun sa ma uit la un film chinezesc - Written By, can't wait <3.


Niciun comentariu: