luni, 28 septembrie 2009

In asteptarea...

... inceperii facultatii.

M-am plictisit de mor. Astfel abia astept sa inceapa facultatea. Cate dota sa ma mai joc?! Cate filme si seriale sa mai vad?! CAT SA MAI PETREC?! :))

Revenind. M-am plictisit. Prin urmare am inceput sa observ cele mai inutile chestii.

Spre exemplu... Campania Hochland 8 triunghiuri la pret de 7. Sa mori tu! Ca n-o fi acelasi diametru si aceeasi cantitat... Dar na, recunosc, cand oamenii's prosti, profiti de ei :)).



De asemenea, eu inteleg ca Universitatea Ecologica n-are nicio treaba cu limba romana, dar mi se pare de bun simt sa se numeasca Universitatea de Ecologie.

Magazinasul numit Alex Calm de pe coltul unei strazi mi s-a parut initial ca are un nume tembel, insa... analizand situatia, era un nume mai mult decat potrivit. Magazinul era intr-o intersectie si practic aproape oriunde stateai vedeai magazinul si era ca o indemnare de "Stai calm in trafic". Sau poate am eu prea multa imaginatie si n-am ce sa fac cu ea.

Sunt socata de cate afise cu House MD si Californication sunt prin oras dar ma bucura aceasta schimbare. AXN, keep up the good work!

La ping-pong zilele trecute, prietenii mei au inventat un nou joc numit Betminpong. Se joaca partial cu masa si partial cu aerul, pentru cui nu i se pare destul de evident :P.

Iar astazi, ca sa intelegeti cat de rau ma pot plictisi - mai ales de cand mi s-a reglat programul de somn si am castigat vreo 4 ore de activitati... AM GATIT. Am facut spaghete si am pus tot ce mi-a trecut prin cap gen niste bulion, niste carne, niste legume, niste condimente, nu mai tin minte exact ce dar au iesit foarte bune. Sau doar mi-era mie prea foame. Poate scriu si-o reteta... cand mi-oi aminti ingredientele *whistling*.

In legatura cu filmele pe care le-am vazut in ultima vreme am de spus un singur lucru. Ma plictiseam rau de am rezistat sa ma uit la ele. Insa, am gasit si cateva filme acceptabile printre care pot enumera: Miss Pettigrew Lives for a Day, The Boat That Rocked, Grace, Factory Girl, World's Greatest Dad, Monsters vs. Aliens si cel mai dubios film de la Oldboy incoace: Mum & Dad.

Final Destination 3D sucked ass. Predictable & unoriginal.

In continuarea plictiselii mele ma voi apuca sa fac niste roboti din pachete de tigari, ma voi mai uita la cateva filme proaste si imi voi prelungi goldmembership-ul de la Garena.

PS: Facebook kicks ass :D
PPS: A aparut noul sezon din Californication.
PPPS: OPRITI-VA DIN A-MI TRIMITE ANIMATED ROSES PE MAIL!

Cheers.

2 comentarii:

Vladimir spunea...

"Spre exemplu... Campania Hochland 8 triunghiuri la pret de 7. Sa mori tu! Ca n-o fi acelasi diametru si aceeasi cantitat... Dar na, recunosc, cand oamenii's prosti, profiti de ei"

Tot timpu au fost 8 triunghiuri, si gramaju de 140g, deci presupun ca pretu e mai mic, 7/8 din ce era inainte si nu se numeste prostie omeneasca ci doar marketing...as long as it sells! :)

Numa' bine j***isto, te salut de pe insula :P

devotchka spunea...

N-am zis ca cei care au facut campania sunt prosti :P. Ci doar cei care cred orice si cumpara orice :D.

Dar am inteles acum care e faza cu trinunghiurile :P.

Cheers, you scottish guy you! :D